London, dag 11

Yttligare en dag på jobbet - bestående av massa möten. Klockan 10 hade jag möte med en tjej som arbetar väldigt nära mitt team, Clare, och hon berättade vad hon arbetar med, vilka klienter hon har (hon arbetar med Nike och Motorola) m.m. Otroligt trevlig tjej och otroligt givande möte! Vid ett åt jag lunch med Melissa, hennes kusin och hennes kusins kompis i China Town. Jag åt kyckling i sötsur sås med ris, supergott. Efter lunchen hade jag ett möte med Dan, han jobbar i samma team som Clare, och arbetar bara med Nike. Han visade en kampanj de arbetat med och lite videos de gjort. Jag jobbade sedan vidare med Mercedes-Benz och Lexus och blev precis klar när klockan slog halv sex och det var dags att åka hem! Jag mötte upp Anja och Jenny och vi gick på stan ett tag, innan vi åkte till hotellet för att göra oss i ordning. Vid nio åkte vi till Soho och åt på Satsuma. Vi satt där ett bra tag, drack vin och beställde in mojitos. Efter ett tag kom David och tillsammans gick vi till The Box, som också ligger i Soho. The Box är den svåraste klubben att komma in på i hela London, men efter att ha pratat lite med vakterna kunde David fixa in oss helt gratis (det kostar egentligen 50 pund vilket är lite mer än 500 kronor...) The Box var HELT sjukt. Det är strängt kameraförbud och ALLT är tillåtet. David berättade att Prince Harry hade festat på The Box någon helg innan oss, och att kändisar älskar klubben då det är kameraförbud. Klubben var som en teater, riktigt cool. Vi beställde drinkar och vid 12 började showerna. Det var en scen där det var helt galna shower och uppträdanden. Mitt i klubben fanns även en lite mindre scen där folk dansade, och det fanns tjejer som jobbade med att dansa där. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat fota, allt var bara helt otroligt. Musiken, människorna, stället - ALLT. Vi dansade tills benen värkte och vid halv fyra gick jag barfota hem från bussen till hotellet med Jenny och Anja i släptåg.



<3

Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0