London, dag 14

Måndag - och sista dagen på praktiken. På förmiddagen fick jag en ny uppgift av Emily, att sammanställa en kalender över stora sport och underhållnings-event under 2012. Hon hade en upplaga från 2011 redan, i excel, så utgick från den. Det var hur länge sen som helst som jag höll på med excel, så i början var det lite svårt. Men jag lyckades förstå mig på allt efter ett tag. Vid klockan ett gick vi i teamet ner till Zizzi (en italiensk restaurang precis bredvid kontoret) och åt lunch. Jag åt världens godaste pestopasta (har förälskat mig i pesto under de här två veckorna) och plötsligt var klockan två igen, vilket innebar att vi gick tillbaka till jobbet. Jag hade några möten under eftermiddagen och jobbade med kalendern. Vid halv sex packade jag ihop alla mina saker, kramade om alla i mitt team en sista gång och lämnade in min laptop och mitt passerkort. Sen gick jag och Melissa för sista gången till Tottenham Court Road, kramades och sa hejdå. Jag tog tunnelbanan till Oxford Circus och uträttade några sista ärenden, åkte till hotellet och kollade på Gossip Girl medan jag väntade på Jenny och Anja. Vid halv tio åkte vi till Satsuma för middag. När vi hade ätit färdigt, vid elva, åkte vi till Green Park och gick till Mahiki. I kön fick vi reda på att det skulle ta en timma (!?) innan vi skulle få komma in, så vi tog tunnelbanan till Piccadilly och gick Regent Street upp för att se om Lux, Maddox eller något var öppet. Vi gick till Sketch, där var det inget bra drag, så det slutade med att vi tog bussen hem vid halv två. Vi skulle trots allt upp och åka till flygplatsen tre timmar senare.





Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0