London, dag 3

Torsdagen bestod av praktik, mellan halv tio och halv sex. Jag hade möte med Adam och Emily, de gick igenom vad de arbetar med just nu, vilka klienter de arbetar med osv. De visade sig att de arbetar väldigt mycket med Ford, som tävlar i Rally VM, som pågick i Sverige mellan den 9 och den 12 februari. Jag fick därför söka information om det, och om lite annat. Jag var även på en “Internship Induction” där jag träffade Melissa, en annan intern som jobbade i samma team som mig. Efter jobbet mötte jag upp Anja vid Oxford Circus. Vi var så hungriga att vi nästan svimmade så vi satte oss på Garfunkel’s och åt medan vi väntade på Jenny som var och tränade. På kvällen hade vi tänkt att gå ut, men vi var för trötta för det. Istället blev det chips och cola framför The Big Bang Theory.


Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0