London, dag 8

Nu hade vi varit i London en hel vecka - och det var även Alla hjärtans dag. Blev mött av en tjej på styltor i lobbyn på jobbet som delade ut röda chokladhjärtan, så mycket firade jag alla hjärtans dag. På jobbet fick jag ladda ned bilder från Rally Sverige, jag gick på lite fler möten och åt lunch på McDonald's med Melissa (haha) och fortsätta göra research. Adam och Emily skulle göra en tävling för ford, där deras fans skulle få designa taket på rallybilarna som de kör med i VM, och jag fick leta reda på liknande tävlingar. På eftermiddagen fick jag "redovisa" vad jag kommit fram till för Emily, som var väldigt imponerad över det jag hittat (hade hittat en hel del svenska tävlingar och de skulle ju aldrig dom ha hittat..) På kvällen åt jag, Anja och Jenny middag på Satsuma. Vi beställde in en vinflaska, åt chicken teriyaki och åt efterätt i form av cheescake. Hur gott som helst, vi satt där till stägning. Servitörerna på Satsuma fixade sen in oss gratis på O Bar, som ligger mitt emot Satsuma, där vi drack cider. Meningen var att vi skulle möta upp servitörerna från Satsuma, men efter två timmar hade de fortfarande inte dykt upp och vi mötte då istället upp David. Vi tänkte gå ut och klubba, men ALLT var stängt och jag var trött så vid halv två-två åkte vi hem till hotellet.








Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0