London, dag 10

10e dagen i London - yttligare en dag på jobbet! Redovisade på förmiddagen vad jag hade hittat när det gäller Jeep, och Adam var otroligt nöjd. Jag fick därför fortsätta göra samma sak med Mercedes-Benz och Lexus (har lärt mig mycket om bilar, haha!) vilket jag arbetade med hela dagen, det fanns så otroligt mycket information och dokumentet om Mercedes-Benz blev 12 sidor fullt med bilder, videos och text. Melissa hade ett möte klockan 1, och alla andra var upptagna, så jag lunchade själv framför datorn. Läste nyheterna, facebookade, kollade youtube-klipp och så vidare. Efter att ha ätit upp fortsatte jag med researchen för Adam. Efter jobbet gick vi lite på stan, jag var otroligt irriterad vilket gick ut över alla. Vi åt indiskt till middag i Bayswater och blev lurade på pengar, fick ett handskrivet kvitto och maten smakade piss. Ingen bra dag. Jag skrev lite religion på kvällen medan Anja sov och Jenny läste.



Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0