London, dag 9

Praktikdagarna rullade på och på jobbet gav Adam mig en ny uppgift att jobba med. En av Mindshares klienter är LandRover, och Adam höll på att analysera deras motståndare. Jag fick därför i uppgift att ta reda på vad Jeep gör. Vad de har för events, evenemang, sponsorships osv. Det tog i princip hela dagen att leta rätt på. Jag och Melissa lunchade på ett japanskt ställe med hennes bästa kompis Lisa, vi tog en lite längre lunch än vanligt. Väl tillbaka på jobbet fortsatte jag med researchen för Jeep, fick även en annan uppgift: att hitta exempel där idrottare betett sig så pass dåligt att deras sponsorer dragit sig ur. Det tog ett tag, vilket var skönt för då hade jag mycket att göra.  Vid halv sex plockade jag ihop mina saker, mötte Anja i stan, vi inväntade Jenny och åt pasta till middag. Så var ännu en dag slut.


Kommentarer

Skriv en söt kommentar hära:

Vem är du?
Ska jag komma ihåg dig?

Din email?


Länka till din blogg!


Så, vad var det du ville?
Trackback
RSS 2.0